دستکش کف دوبل طرح کره ای زرد

فروشگاه تجهیزات ایمنی معصومی، بورس انواع لباس کار، لباس ایمنی، کاپشن کار، اورکت کار، دستکش کار

اهمیت استفاده از دستکش ایمنی این روزها بر کسی پوشیده نیست. دستکشهای ایمنی انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و عرضه می شود.

دست ها و انگشتان از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن می باشد که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی ، تماس با مواد شیمیایی ، پارگی و بریدگی ، خراش ، سوختگی ، سوراخ شدن ، تماس با مواد بیولوژیکی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا، برای حفاظت و نگهداری از آنها باید از دستکش ایمنی مناسب استفاده شود.

طبق آمارها بیش از ۶۰%حوادث ناشی از کار مربوط به آسیب های وارده به دست و انگشتان می باشد که جهت پیشگیری از این آسیبها استفاده از دستکش ایمنی امری ضروری است.

 

مشاهده محصولات دستکش ایمنی

دستکش ایمنی را می توان به سه دسته ی زیر تقسیم بندی کرد:

(ساق کوتاه ) تاروی مچ
(ساق متوسط) تا روی ساعد
(ساق بلند) تا روی آرنج

و همچنین بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان به پنج انگشتی ,دو انگشتی و تک انگشتی دسته بندی می شود.
در برخی از انواع دستکش ایمنی به ویژه دستکشهای حفاظتی دربرابرحرارت وبرخی مواد شیمیایی , از آسترهای کتانی در جدار داخلی دستکش ایمنی استفاده می شود.

در حالت کلی میتوان تجهیزات محافظت از دستها را به 2 دسته تقسیم نمود؛

دستكشهای حفاظتی
آستینهای حفاظتی

 

دستکش های حفاظت دربرابر ضربات مکانیکی
دستکش های چرمی, الستیکی, اشبالتی ,کف اشبالت پشت برزنتی و برزنتی متدوالترین دستکشهای حفاظت دربرابر ضربات مکانیکی محسوب می شود. بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان وشدت صدمات احتمالی, جنس وقطر دستکش مناسب تعیین می گردد. دستکش های زره دارنوعی دستکش با شبکه فلزی یافته شده از سیمهای فولادی است. که برای حفاظت دست دربرابر لبه های تیز از جمله چاقو ویا کاتر های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دستکش های حفاظت دربرابرمواد شیمیایی
این دستکش ها عموما از جنس الستیک طبیعی یا ترکیبات پلیمری نظیر پلی وینیل کلرید می باشند. کاربرد این دستکش ها در حفاظت دربرابرمواد شیمیایی مختلف می باشد.

 

دستکش های حفاظت دربرابرحرارت
اهمیت استفاده از دستکش ایمنی در مشاغل سخت
انواع دستكشهای حفاظتی
این دستکش ها به دو نوع دستکش های مقاوم در برابر گرما و دستکش های مقاوم دربرابر سرما تقسیم می شود.

جنس دستکش های مقاوم در برابر حرارت معمولا از جنس چرم ، پارچه پوشش داده شده با آلومینیوم ، پشم شیشه ، پنبه نسوز، آرامید ، پشت اشبالت و … می باشند اما جنس دستکش های مقاوم در برابر سرما معمولا از جنس شیشه و آرامید هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دریافت قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن های 02166764913 و 09128402614 تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه تجهیزات ایمنی معصومی یکی از بزرگترین توزیع کنندگان تجهیزات ترافیکی ، تجهیزات ایمنی و لوازم آتش نشانی در سطح کشور بوده است و شما عزیزان می توانید با تماس با شماره های ما کالای مورد نیاز خود را به صورت تک و یا عمده به صورت مستقیم از این فروشگاه تهیه نمایید.

 

ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان

 

اهمیت استفاده از دستکش ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با واحد فروش