فروش کاپشن کار و لباس های بارانی

فروشگاه تجهیزات ایمنی معصومی، بورس انواع لباس کار، لباس ایمنی، کاپشن کار، اورکت کار

کاپشن کار (Work Jacket) در فصول سرد سال نوعی لباس کار گرم محسوب می شود که عدم استفاده از آن، علاوه بر ایجاد مشکلات برای سلامت جسمانی افراد، می تواند راندمان کاری آنان را نیز کاهش دهد.

شرایط کاری برخی افراد به گونه ای است که نیاز به حضور در فضا های باز داشته و لازم است که در شرایط های آب و هوایی مختلف با پوشش مناسب از خود محافظت نمایند.

در باد های شدید، سرما و یخبندادن و حتی بادهای ملایم تنها دارا بودن یک کاپشن گرم می تواند مانع از توقف فعالیت افراد گردد.

بر خلاف تصور کارفرما ها کاپشن کار از تنوع زیادی در مدل و طراحی برخوردار بوده و با اندکی تحقیق می توان به گزینه ی مناسب برای پرسنل و کارگران مشاغل مختلف دست یافت.

در طراحی، دوخت و تولید کاپشن کار رعایت استاندارد و اصول امری ضروری بوده و مانند دیگر انواع لباس کار باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد.

همان طور که در انتخاب انواع لباس کار، باید محیط کاری که فرد در آن مشغول به فعالیت  است مد نظر گرفته شود، در انتخاب نوع کاپشن نیز این موضوع مستثنی نیست.

افراد شاغل در جنگل داری ها، راه و جاده سازی ها، افرادی که زمان زیادی در فضا های باز حضور دارند مانند مشاغل خدماتی، کارگران پمپ بنزین، کارگران پروژه های عمرانی و … به لباس کار زمستانی گرم و ضخیم نیاز دارند.

افرادی که به هنگام کار و فعالیت در حال تردد زیادی می باشند و یا افرادی که در محوطه های داخلی نظیر محیط های کارگاهی کار می کنند به کاپشن و اورکت های سبک تر با ضخامت کم تری نیاز دارند تا بتوانند آزادی عمل کافی داشته باشند و در حین حال به اندازه ی کافی گرم شوند.

برخی از مدل های کاپشن امکان جدا سازی لایه ی داخلی را داشته و این امکان را فراهم می آورد که در صورت عدم نیاز، آستری جدا شده و به لباس سبک تری تبدیل شود.

برای مشاهده محصولات لباس کار و کاپشن کار اینجا را کلیک نمایید

فروش کاپشن کار و لباس های بارانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با واحد فروش