برای خرید کفش ایمنی به چه نکاتی توجه کنیم؟

فروشگاه تجهیزات ایمنی معصومی – مهم نیست که شغل شما چیست؟

پوشیدن کفش ایمنی استاندارد می تواند پاهای شما را از آسیب های جدی نجات دهد. در برخی موارد پوشیدن کفش های ایمنی مناسب حتی می تواند زندگی شما را نجات دهد. پژوهشگران گزارش کرده اند که استفاده از کفش های نامناسب علاوه بر آسیب های جسمی جبران ناپذیر، بر اعصاب و روان و راندمان فرد نیز تاثیر می گذارد. همانگونه که بارها و بارها شنیده اید، پا قلب دوم انسان است و محافظت از قلب دوم، یک گزینه ی انتخابی نیست یک ضرورت و الزام است. علاوه براین، در هنگام استفاده از کفش های غیر استاندارد یا نامناسب، مهره های کمر و گردن نیز به دلیل ارتباط مستقیمی که با پا دارند، دچار آسیب های جبران ناپذیری می شوند. انتخاب کفش مناسب می تواند از بروز بسیاری از ناراحتی های جسمی و عضلانی در فرد جلوگیری کند و منجر به سلامتی قامت و روان افراد گردد. برای کارگرانی که هنگام کار، پاهای آنها درمعرض خطر برخورد با اجسام داغ و برنده یاسقوط اجسام قرار دارد، کفش و پوتین ایمنی قطعاً می بایست با رعایت استاندارد تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت ، همچنین ثبت سفارش خرید کالا با ما تماس بگیرید: 02166764913 و 09128402614

ویژگی کفش ایمنی استاندارد:

ایمنی و امنیت کفش ایمنی

مهم است که شما ویژگی های یک کفش ایمنی خوب را بدانید تا بتوانید کفش ایمنی استاندارد را انتخاب کنید. ویژگی کلیدی کفش ایمنی که با استاندارد بین المللی تایید شده است، یک انگشت پا است که قادر به تحمل یک فولاد غول پیکر با وزن ۲۰ کیلوگرمی به طور عمودی از یک متر ارتفاع باشد و همچنین ۲۰۰ ژول از انرژی جنبشی بتواند جذب کند.

راحتی و بهداشت کفش ایمنی

علاوه بر امن بودن، کفش ایمنی باید راحت نیز باشد زیرا کارگران اغلب به مدت طولانی باید با آنها کار کنند. ویژگی های راحتی یک کفش عبارتند از: مواد کفش که  تمام سطح کفش را می پوشاند تا در برابر آب و دما پا را محافظت نماید و مواد پوششی باید راحت باشند. یک کفش ایمنی استاندارد باید پشتیبانی پایه و قوس، انعطاف پذیری، پاشنه پا و جذب ضربه پاشنه را فراهم کند.

طول عمر کفش ایمنی

کفش ایمنی استاندارد عمدتاً از چرم گاو یا بوفالو ساخته می شوند. کفش های چرمی دارای دوام زیادی می باشند. کفش های ایمنی با جنس چرم دیرتر فرسوده می شوند و طول عمر زیادی دارد.

پیشگیری از حوادث در کار

لغزشهای غیرقابل پیش بینی، بیرون آمدن یا افتادن رویدادهای ناخوشایند است که می تواند در هر محل کار اتفاق بیفتد و در نتیجه باعث ایجاد حوادث زیادی در سال می شود. بسیاری از کسب و کارها می توانند اقداماتی مانند اقدامات سختگیرانه و یا نصب نوارهای ضد لغزش را برای کاهش شدید خطرات ناشی از این حادثه انجام دهند. با این وجود، جایگزینی برای کفش ایمنی مناسب وجود ندارد که حفاظت بیشتری را در برابر، سقوط و لغزش فراهم کند. کفش ایمنی با مقدار خوبی از کشش می تواند اصطکاک را کاهش دهد و به جلوگیری از افت در محیط های لغزنده کمک کند.

حفاظت در برابر سوختگی

سوختگی های خطرناک از آتش سوزی های صنعتی می تواند در تقریباً هر محل کار رخ دهد. کفش ایمنی ساخته شده از مواد محکم و با دوام می تواند از سوختگی های تند و زننده از تکه های شیمیایی، تکه های فلزی و سایر مواد خطرناک که می توانند آسیب برسانند جلوگیری نماید.

گرم نگه داشتن پا در آب و هوای شدید

در بعضی از نقاط، آب و هوای سرد خشن ممکن است به آسیب هایی مانند نیش های یخ زده و هیپوترمی منجر شود و این خطرات را نباید نادیده گرفت. کارکنان شاغل در خارج از شهرها و محیط های شهری در طول زمستان های خشن سخت در معرض خطر هستند و کارکنانی که در یک محیط یخ زده کار می کنند. ویژگی خوبی یک کفش ایمنی استاندارد باید دارا باشد همین مورد است که پاها را از سرما محافظت نماید.

مقاومت در برابر خستگی

خستگی عموماً برای کارگرانی که با سطوح سختی همانند بتن، سیمان، آسفالت و غیره کار می کنند مشکل بزرگی محسوب می گردد. عضلات پا، پشت و سایر قسمتهای مهم بدن می توانند خسته شوند، به ویژه هنگامی که کارکنان کفش مناسب را نمی پوشند. کفش های ایمنی استاندارد این امکان را فراهم می کند که هر گونه فشاری غیر ضروری بر مچ پا کارگران را کاهش یابد.

نجات دهنده در برابر خطرات برق

کارگران در معرض شوک الکتریکی بالقوه از مدار کوتاه و غیره قرار دارند. برای کاهش احتمال تصادف الکتریکی، کفش های ساخته شده از چرم، لاستیک یا دیگر مواد که باعث تخریب الکتریکی می شوند، می توانند از این نوع خطرات کارگران را محافظت نمایند.

جهت مشاهده محصولات ما در فروشگاه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید کفش ایمنی به چه نکاتی توجه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش