ماسک پزشکی

تجهیزات ایمنی معصومی – فروش لوازم حفاظت فردی، آتش نشانی و اطفاء حریق، تجهیزات کار در ارتفاع، ترافیکی و هشدار دهنده

رسپیراتورها به منظور پوشش دهی کامل صورت طراحی شده است و کامل به صورت میچسبند.
بنابراین با امنیت بیشتر روی صورت و پوست قرار میگیرد. آنها قادر هستند هوای تنفس شده و یا به عبارت دیگر ذرات موجود در هوا را فیلتر کنند.

اطلاعات ماسک تنفسی

نکات بسیار مهم:

این ماسکها دارای سوپاپ و فیلتر هستند. بعضا تصور میشود که سوپاپ همان فیلتر است. اما سوپاپ شیر بازدمی است که هنگام دم بسته و هنگام بازدم باز میشود.

کار سوپاپ خروج راحتتر هوای بازدمی است که سبب کاهش تجمع هوای بازدمی و رطوبت در هوای ناحیه تنفسی میشود. بنابراین هوای بازدم بدون فیلتر شدن از طریق سوپاپ خارج می شود.

در صورت نقص در سوپاپ آلودگی بدون عبور از فیلتر ماسک وارد ناحیه تنفسی شده و سلامت فرد را به خطر می انداز بنابراین باید دقت کرد سوپاپ ماسکها تغییر شکل نداده باشند و الیه ژالتینی یا الستیکی آنها سالم باشد.

 

Filtering Face Piece رسپیراتورهای

انواع ماسک ها:

ماسکهای پزشکی/ طبی/ جراحی: این ماسکها سه لایه هستند لایه بیرونی مسدود کننده آب برای جلوگیری از ورود قطرات به ماسک است. لایه میانی فیلتر است. لایه داخلی جذب کننده رطوبت حاصل از هوای تنفسی است.

ماسکهای معمولی دو لایه: محافظت یک طرفه برای جلوگیری از خروج مایعات بدن و ورود آنها به هوا میباشد و برای جلوگیری از ورود ذرات تنفسی ناشی از سرفه و عطسه طراحی شده اند.

ماسکهای کربن دار یا کربن اکتیو: در این ماسکها لایه هایی از کربن فعال شده وجود دارد که در مقابل گازها و بخارات حفاظت ایجاد میکند و باعث میشود بوی آلودگیها و گازهای مضر هوا به داخل ماسک نفوذ نکند.

 

 

شاید بدنبال خرید این محصولات باشید:

جهت دریافت قیمت و  ثبت سفارش با شماره تلفن های 02166764913 و 09128402614 تماس حاصل فرمائید.

 

اطلاعات و طبقه بندی رسپیراتورها در ماسک های تنفسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش